13.2.2012

Hyvää ystävänpäivää!

Toivotan tämän kortin myötä jo tänään hyvää ystävänpäivää kaikille täällä piipahtaville! On tosi mukavaa lukea kommenttejanne ja käydä vastavierailuilla. Ennen niin yksinäinen harrastus onkin netin myötä nykyään kaikkea muuta, ja olen onnellinen siitä.

Tällä viikolla Lauran korttihaasteessa aiheena ovat vanhat nauhat tai narut, eli nyt ei käytetä kaupasta ostettuja nauhoja, vaan niitä muualta kertyviä. Minulla on ihania ystäviä, jotka säästävät paitojen olkasaumoista leikkaamansa ripustusnarut minulle, joten olen saanut hyvän valikoiman muunkinvärisiä nauhoja kuin omien vaatteitteni. Tällä kertaa otin kuitenkin käyttöön leveämpää nauhaa, jonka olen joskus irrottanut suklaarasiasta.
Nauhassa lukee Valentino, joten sehän kuuluu ilmiselvästi ystävänpäiväkorttiin rakkaimmalleni. Yläreunan sirkkarenkaiden välistä roikkuu myös narunpätkä, joita meillä irtoilee ryijyn alareunan hapsuista jostain kumman syystä. Kauniin luonnonväristä narua olen sitten jemmannut vintagekorteissa käytettäväksi. Nyt ripustin siihen Singaporesta tuodun metallikoristeen. Tuo netistä tulostamani kuva on niin suloinen, etten korttiin juuri muita koristeita laittanutkaan, paitsi yläkulman enkelikiiltokuvan, jolla on kyllä oikeasti kasvotkin, katsokaa vaikka:
  Tervetuloa osallistumaan haasteeseen!

3 kommenttia:

Olipa mukavaa, kun kommentoit!
I'm so happy you left a comment!